Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

e-sprzedaży
Współczesny świat kocha internet. Sprzedaż nie powinna ograniczać się do skali lokalnej i krajowej. Dzisiaj każdy może rozwijać swoją sprzedaż za pomocą rynków międzynarodowych.

 

 

 

 

 

 

 

Sprzedaż lokalna i krajowa to w zasadzie prawidłowy kierunek dla polskich firm, ale bardziej dla tych, które działają w sposób tradycyjny. Firmy internetowe nie powinny ograniczać się do granic swojego kraju - internet przecież działa na całym świecie, co oznacza, że każdy ma szansę na zdobycie nowych klientów. Nowe możliwości daje odkrywanie marketplace. Nie, nie chodzi tutaj o Facebook, ale o międzynarodowe wirtualne bazary, które zyskały ogromną popularność i czuwają nad bezpieczeństwem transakcji dla obu stron.

 

Amazon jako najpopularniejszy marketplace na świecie

Amazon to światowy gigant jeśli chodzi o e-handel. Zajmuje pierwsze miejsce na świecie (również w Europie) - w bardzo szybkim czasie może osiągnąć pozycję lidera e-sprzedaży w Polsce. Polska wersja Amazona działa dopiero od marca 2021 roku, w ciągu dwóch dni na rejestrację zdecydowało się kilka tysięcy firm. Tak więc potencjał sprzedażowy Amazona dla polskich e-sprzedawców jest ogromny, zwłaszcza że chodzi tutaj o imponujące międzynarodowe zasięgi. Odwiedzających Amazona w skali światowej liczy się w bilionach miesięcznie. Takie dane to ogromna szansa na rozwój każdej polskiej firmy.

 

Zakładanie konta na marketplace

Każdy wirtualny bazar może pomagać w zdobywaniu nowych klientów, ale w pierwszej kolejności powinno się zaczynać od najsłynniejszego marketplace czyli od Amazona. Polska wersja tej platformy jest jeszcze bardzo młoda, ale tutaj wcale nie chodzi o jej wiek - Amazon wprowadza firmę na międzynarodowe rynki. Nie ma konieczności samodzielnego zajmowania się marketplace - prowadzenie konta na Amazonie można zlecić profesjonalistom, którzy od lat specjalizują się w temacie Amazona. 

 

Marketplace to odpowiednie miejsce dla Twojego e-handlu

Prowadzony przez firmę sklep internetowy jest co prawda niezależny, ale trzeba na jego sukces trzeba ciężko zapracować. Dużo łatwiej pracuje się za pomocą wirtualnych bazarów - szokująca liczba odwiedzających daje szansę na pozyskanie nowych klientów. Dzięki wsparciu specjalistów można skutecznie rozprawić się z konkurencją. 

 

e-sprzedaży
Współczesny świat kocha internet. Sprzedaż nie powinna ograniczać się do skali lokalnej i krajowej. Dzisiaj każdy może rozwijać swoją sprzedaż za pomocą rynków międzynarodowych.

 

 

 

 

 

 

 

Sprzedaż lokalna i krajowa to w zasadzie prawidłowy kierunek dla polskich firm, ale bardziej dla tych, które działają w sposób tradycyjny. Firmy internetowe nie powinny ograniczać się do granic swojego kraju - internet przecież działa na całym świecie, co oznacza, że każdy ma szansę na zdobycie nowych klientów. Nowe możliwości daje odkrywanie marketplace. Nie, nie chodzi tutaj o Facebook, ale o międzynarodowe wirtualne bazary, które zyskały ogromną popularność i czuwają nad bezpieczeństwem transakcji dla obu stron.

 

Amazon jako najpopularniejszy marketplace na świecie

Amazon to światowy gigant jeśli chodzi o e-handel. Zajmuje pierwsze miejsce na świecie (również w Europie) - w bardzo szybkim czasie może osiągnąć pozycję lidera e-sprzedaży w Polsce. Polska wersja Amazona działa dopiero od marca 2021 roku, w ciągu dwóch dni na rejestrację zdecydowało się kilka tysięcy firm. Tak więc potencjał sprzedażowy Amazona dla polskich e-sprzedawców jest ogromny, zwłaszcza że chodzi tutaj o imponujące międzynarodowe zasięgi. Odwiedzających Amazona w skali światowej liczy się w bilionach miesięcznie. Takie dane to ogromna szansa na rozwój każdej polskiej firmy.

 

Zakładanie konta na marketplace

Każdy wirtualny bazar może pomagać w zdobywaniu nowych klientów, ale w pierwszej kolejności powinno się zaczynać od najsłynniejszego marketplace czyli od Amazona. Polska wersja tej platformy jest jeszcze bardzo młoda, ale tutaj wcale nie chodzi o jej wiek - Amazon wprowadza firmę na międzynarodowe rynki. Nie ma konieczności samodzielnego zajmowania się marketplace - prowadzenie konta na Amazonie można zlecić profesjonalistom, którzy od lat specjalizują się w temacie Amazona. 

 

Marketplace to odpowiednie miejsce dla Twojego e-handlu

Prowadzony przez firmę sklep internetowy jest co prawda niezależny, ale trzeba na jego sukces trzeba ciężko zapracować. Dużo łatwiej pracuje się za pomocą wirtualnych bazarów - szokująca liczba odwiedzających daje szansę na pozyskanie nowych klientów. Dzięki wsparciu specjalistów można skutecznie rozprawić się z konkurencją. 

 

Strona 2

Pobyt zakochanych w SPA

Produkcja z myślą o środowisku – to możliwe!