Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Testimonials

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
Sandro Rosell
FC Barcelona President

rupixen com q59hmzk38eq unsplash 1
W listopadzie miesięczne GMV (wartość sprzedanych produktów) w sklepach działających na rozwiązaniu IdoSell wyniosło 1,2 mld zł przy rekordowej liczbie 5,2 mln zamówień. To o 58,3 proc. więcej zamówień niż w analogicznym okresie w 2019 r.

 

 

 

 

 

 

Listopad zawsze był dobrym czasem dla e-handlu. Jednak w tym roku jest on absolutnie wyjątkowy. Sprzedaż skoczyła jak nigdy dotąd. To dlatego, że do Black Friday i Cyber Monday (które generują duże przychody) dołączyły trudna sytuacja pandemiczna i zamknięcie wielu punktów sprzedaży stacjonarnej.

 

Bez dwóch zdań 2020 pobił 2019 pod względem ilości użytkowników, których w okresie listopada było średnio o 33,95% więcej (parametr Google Analytics 7-day active user). Widać więc, że Polacy zaczęli kupować nie tylko na Allegro, ale i poza nim, bo populacja klientów znacząco się powiększyła - mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.

 

W listopadzie 2020 sklepy, które korzystają z rozwiązania IdoSell otrzymały 5,2 mln zamówień na kwotę 1,2 mld zł. GMV sprzedawców do Polski było wyższe o 73,49 proc, a poza Polskę o 49,90 proc. Te imponujące liczby wynikają m.in. z filozofii IdoSell, która polega na nieustannym dostarczaniu merchantom rozwiązań zwiększających ich sprzedaż.

 

Z danych IdoSell wynika również, że w listopadzie 2020 (w porównaniu do tego miesiąca w 2019 r.) liczba zamówień z urządzeń mobilnych wzrosła o 35 proc. Ten wynik pokazuje, że e-commerce to także zakupy za pomocą smartfonów i tabletów. W związku z tym sklepy nie zoptymalizowane do sprzedaży mobilnej tracą możliwość wzrostów.

 

IdoSell od 20 lat działa w e-commerce. Posiada 6000 sklepów, które często są liderami w swoich kategoriach To zaawansowany technologicznie SasS, który zapewnia wydajną pracę i możliwość wzrostu dla dużych e-sklepów. Oferta ta pozwala także szybko migrować tym, dla których inne platformy sprzedaży są już niewystarczające. IdoSell oferuje sprzedawcom liczne narzędzia, integracje i sprzedaż wielokanałową oraz wsparcie profesjonalistów z działów Custommer Success i User Experience.