Służba mundurowa to nie tylko zawód, to przede wszystkim misja. To codzienne ryzyko podejmowane w imię bezpieczeństwa i dobra innych. Gdy funkcjonariusz traci…
Czytaj więcejDynamics Development Center Sp. z o.o. staje się częścią EIP SA
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Wzmocnienie pozycji EIP SA na polskim i europejskim rynku oraz koncentracja kompetencji dwóch zespołów w zakresie Microsoft Dynamics 365 Business Central. To główne cele akwizycji spółki Dynamics Development Center Sp. z o.o. i włączenia jej do struktur EIP SA.
Czytaj więcej: Dynamics Development Center Sp. z o.o. staje się częścią EIP SA
Jak przygotować się do zmian w sektorze usług użyteczności publicznej
- Szczegóły
- Piotr Wanicki
Agendy rządowe, instytucje ochrony zdrowia, sprzedawcy i dostawcy – we wszystkich tych organizacjach procedury awaryjne zapewniające ciągłości działania podlegają stałemu testowaniu w sposób niezwykle intensywny. Sektor usług użyteczności publicznej i telekomunikacji, wraz ze swymi inżynierami, pracującymi w terenie technikami i specjalistami, pomagają tym organizacjom utrzymując niezbędną do ich funkcjonowania infrastrukturę. Bez względu na panującą na zewnątrz temperaturę czy warunki pogodowe, utrzymanie infrastruktury to codzienna konieczność wymagająca intensywnej pracy w zakresie planowania. Dzięki postępowi jaki dokonuje się w obszarze oprogramowania, czujników oraz sieci, z wyzwaniami tymi można zmagać się przy użyciu inteligentnych rozwiązań. Cyfryzacja danych pozyskiwanych bezpośrednio po ich wygenerowaniu oraz wprost ze źródła, umożliwia podejmowanie lepszych decyzji oraz poprawę jakości usług świadczonych na bazie tych sieci.
Czytaj więcej: Jak przygotować się do zmian w sektorze usług użyteczności publicznej











